• Wpisów: 87
  • Średnio co: 24 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 17:08
  • Licznik odwiedzin: 41 443 / 2157 dni
 
mylittlebeautyworld
 
Witajcie Kochane ! Nie było mnie tutaj 2 tygodnie i w miedzy czasie minął rok od kąd tu z Wami jestem :)Dziekuje za to ze tu wchodzicie i mam nadzieje z przyjemnością czytacie notki :)
Doszłam do wniosku , że czas zrobić notke o tym jak wygląda , moja dieta , to jak sie odżywiam . Wiele dziewczyn uważa ze powinna być szczuplejsza , dlatego katują sie jakimiś głodówkami , kupują środki "odchudzające " . Moim zdaniem to glupota , bo to bardzo nie zdrowe i to co stracimy moze wrócić podwójnie .
Podstawą do wymarzonej wagi , jest zdrowa dieta . Zacznijmy od tego ze *śniadanie to najwazniejszy posiłek dnia* . To prawda , opłaca się poświecić te 15 min przed szkołą , zeby zjeść śniadanie . Po pierwsze , podnosi nam sie poziom cukru ,po drugie nie jesteśmy tacy ospali . Nie jedzenie śniadania , lub jedzenie go bardzo późno , spowoduje to ze to co zjemy zamiast nas odżywić , odkłada ze w tłuszczu , czego chyba nie chcemy ?
Na drugie śniadanie (czyli to co jemy w szkole) , nie warto , kupować jakiś słodkich bułek , pączków są one bardzo kaloryczne i juz po godzine znowu jestesmy głodni . Lepiej zjęść banana , marchewke lub kanapke z ciemnego pieczywa .
Z obiadem jestesmy zwykle zalezne od rodziców , ze jak mamy wybór zjęść kotleta , sałatke i ziemniaki . Zrezygnujmy z ziemniaków i zjedzmy wiecej sałatki . Jak makaron , to pełno ziarnisty , jak ryż , to brązowy . A nawet jak mamy okazje , zrobić ten posiłek samemu niech to bedzie saładka z tuńczykiem , jajkiem , czy kawałkiem indyka . Trzeba pamietać aby choć w jednym posiłku dziennie było białko , to bardzo ważne .
Kolejną rzeczą jest to zeby nie jeśc na noc , w nocy mamy wolniejszy metabolizm i to wszytko także nam sie odkłada . Wiec ostatni posiłek najlepiej zejść przed 18 , 19 . Niech to bedzie jakiś jogurt i owoc lub orzechy . Napewno każda z nas lubi jakies orzechy (nerkowca , leśne , migdały ) są one bogate w błonnik i wiele wartości odżywczych i powinno sie jeść conajmniej garśc orzechów dziennie . *"orzeszki ziemne" są nie zdrowe i bardzo kaloryczne wiec nie opłaca sie ich jeść*
Napoje , trzeba pić duzo wody , dobre nawodnienie organizmu to podstawa i pomaga zrzucić zbedne kilogramy . Warto odstawić słodzone napoje . Do picia najlepiej wybrać wode , zieloną herbate ( lub jaką lubicie najbardziej czeroną lub białą )

Mój przecietny dzień , jesli chodzi o jedzenie wygląda tak :
- *śniadanie* ; płatki z mlekiem lub musli z jogurtem , do picia zielona herbata
- *drugie śniadanie* ;bannan , pokrojone warzywa ( kalafior , marchewka , papryka) , baton musli , do picia woda
- *obiad* ; to co Mama przygotuje lub sałatka z indykiem z sosem jogurtowym , do picia zielona herbata , woda lub kompot
- *kolacja* ; jogurt , owoc , orzechy ,do picia zielona herbata
Ostatni posiłek jem zwykle do godziny 18:00

Jeśli chodzi o cwiczenia , gdy jest cieplej biegam 2 , 3 razy w tygodniu po 30 min , gdy jest zima jak teraz to jeżdże na rowerku stacjonarnym zwykle 15 min , bo wielej mi sie nie chce haha .
Dla zmotywowania Was jeszcze dodam , ze tak jedząc schudałam 5 kg w 2 miesiące :)

253679391482288924_ARj3rYue_c_large.jpg



Miłej niedzieli :*

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.